ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6673Keywords:
інформаційно-комунікаційні технології, мотив, мотивація, формування мотиваціїAbstract
У статті наведено опис наукових досліджень, присвячених вивченню сутності мотивації,розумінню природи її виникнення та розвитку, її структури, видів та рівнів; з’ясовано теоретичні підходи, основні характеристики й особливості формування мотивації у старшокласників. Розглянуто роль інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні рівня мотивації старшокласників на уроках математики.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2020-10-30
How to Cite
Козир, М. В., & Павлюк, О. (2020). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6673
Issue
Section
Applied aspects of vocational and pedagogical education