ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ — ПІДҐРУНТЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ
Ключові слова:
інформаційна компетентність, інформаційний менеджмент, інформаційний простір, інформація, освітній процес, якість освітнього процесуАнотація
У статті висвітлено особливості поняття «інформаційний менеджмент» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. Зроблено спробу дослідити теоретичні засади процесу управління інформацією в освітній галузі на основі вивчення особливостей поняття «інформація» як сукупності зовнішніх повідомлень, які приймаються, трансформуються або зберігаються у внутрішній системі. Запропоновано обмежити двома значеннями розуміння інформаційного менеджменту: процес управління інформацією, інформаційними потоками, ресурсами; управління за допомогою інформації або управлінська технологія.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-17
Як цитувати
Козир, М. В. (2017). ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ — ПІДҐРУНТЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/106
Номер
Розділ
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ