ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ — ПІДҐРУНТЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ

Автор(и)

  • Маргарита Валентинівна Козир Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Ключові слова:

інформаційна компетентність, інформаційний менеджмент, інформаційний простір, інформація, освітній процес, якість освітнього процесу

Анотація

У статті висвітлено особливості поняття «інформаційний менеджмент» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. Зроблено спробу дослідити теоретичні засади процесу управління інформацією в освітній галузі на основі вивчення особливостей поняття «інформація» як сукупності зовнішніх повідомлень, які приймаються, трансформуються або зберігаються у внутрішній системі. Запропоновано обмежити двома значеннями розуміння інформаційного менеджменту: процес управління інформацією, інформаційними потоками, ресурсами; управління за допомогою інформації або управлінська технологія.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Маргарита Валентинівна Козир, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

доцент кафедри теорії та історії педагогіки

Downloads


Переглядів анотації: 160

Опубліковано

2017-10-17

Як цитувати

Козир, М. В. (2017). ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ — ПІДҐРУНТЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/106

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ