Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра

Автор(и)

  • Наталія Вікторівна Морзе Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Оксана Петрівна Буйницька Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

компетентність, ІКТ-компетентність, стандарт, модель ІКТ-компетентності, моніторинг, персональний освітній електронний простір магістра, освітній електронний простір університету, е-портфоліо

Анотація

У статті описуються модель, рівні ІКТ-компетентності (базовий, поглиблений, професійний) та інструменти моніторингу її формування у майбутніх фахівців. Визначено необхідні для магістра знання та уміння, здібності та уявлення у відповідності до рівнів ІКТ-компетентності, необхідні та достатні умови формування ІКТ-компетентності. Запропоновано приклади компетентнісних завдань та вимоги до персонального освітнього електронного простору студента та освітнього електронного простору університету.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Наталія Вікторівна Морзе, Київський університет імені Бориса Грінченка

проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук,  професор, член-кореспондент НАПН України.

Оксана Петрівна Буйницька, Київський університет імені Бориса Грінченка

завідувач науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.

Посилання

Про затвердження Національної рамки кваліфікацій. Постанова КМУ від 23 листопада 2011 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-п

Національний освітній глосарій: вища освіта [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.tempus.org.ua/uk/korysna-informacija/publikaciji/262-glossariy-a5-v-6.html

Формування та розвиток ІКТ-компетентності педагогів [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/ Формування_та_розвиток_ІКТ-компетентності_педагогів

Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Постанова КМУ № 1392 від 23 листопада 2011 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-п

Cтруктура IKT-компетентности учителей. Рекомендации ЮНЕСКО (2011) [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/fi les/3214694.pdf

Морзе Н.В. Компетентнісні завдання як засіб формування інформатичної компетентності в умовах неперервної освіти / Н.В. Морзе, О.Г. Кузьмінська, В.П. Вембер, О.В. Барна // Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць. — Херсон : Видавництво ХДУ, 2010. — Випуск 4. — С. 48–62.

Nataliia Morze. Public Information Environment of a Modern University (2013) [Електронний ресурс] / Nataliia Morze, Olena Kuzminska, Halyna Protsenko. — Режим доступу : http://ceur-ws.org/Vol-1000/

Nataliia Morze. Corporate Standard of ICT Competence of Masters / Nataliia Morze, Oksana Buinytska // Informational Technologies in Education (19). — pp. 9–21.

Применение ИКТ в высшем образовании стран СНГ и Балтии : текущее состояние, проблемы и перспективы развития: аналитический обзор (2009) [Электронный ресурс]. — Режим доступа : http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/fi les/3214561.pdf

Буйницька О.П. Система тестової перевірки ключових компетентностей студентів / О.П. Буйницька // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. — Додаток 2 до № 3, том ІІ (27). — 2011 р. — Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до

європейського освітнього простору». — 562 с. — С. 80–88.

Бурмакина В.Ф. Большая Семерка (Б 7). Информационно-коммуникационно-технологическая компетентность : методическое руководство для подготовки к тестированию учителей (2007) [Электронный ресурс] / В.Ф. Бурмакина, М. Зелман, И.Н. Фалина. — Режим доступа : http://ifap.ru/

library/book360.pdf

Downloads


Переглядів анотації: 260

Опубліковано

2016-04-13

Як цитувати

Морзе, Н. В., & Буйницька, О. П. (2016). Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (24). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/66