СПЕЦКУРС «ПЕДАГОГІЧНА АКСІОЛОГІЯ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Автор(и)

  • Ольга Іванівна Падалка Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

аксіологія, майбутній вихователь, пріоритетні педагогічні цінності, професійно-педагогічна підготовка, спецкурс, цінності

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі дошкільної освіти. У ній розглянуто проблему про-
фесійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, висвітлено необхідність форму-
вання пріоритетних педагогічних цінностей у майбутніх вихователів дошкільного навчального
закладу, обґрунтовано поняття «педагогічні цінності», а також виокремлено пріоритетні педа-
гогічні цінності вихователів дошкільних навчальних закладів. У статті висвітлено особливості
використання спецкурсу як засобу формування пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх
вихователів дошкільних навчальних закладів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 119

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Падалка, О. І. (2017). СПЕЦКУРС «ПЕДАГОГІЧНА АКСІОЛОГІЯ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/130

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ