ДІАЛЕКТИКА ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ДОСЛІДНИЦЬКОМУ ПОЛІ ПРОБЛЕМ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ

Автор(и)

  • Валентина Іванівна Бобрицька Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, професор кафедри освітньої політики

Ключові слова:

політика, освіта, освітня політика, едукологія, освітологія, порівняльна педагогіка, порівняльна освіта

Анотація

У статті здійснено спробу виявити протиріччя у пошуках конкретного вираження сутності змісту і структури поняття «освітня політика»; обґрунтовано суспільний, теоретико-методологічний, прикладний рівні запиту щодо розроблення поняттєво-категорійного апарату освітньої політики; узагальнено підходи учених до здійснення глибинного аналізу досліджуваного феномену як основи для розкриття діалектичної взаємодії термінів і понять у проблемному полі освітньої політики; проаналізовано суперечності у вивченні вітчизняними і зарубіжними вченими проблеми становлення поняттєво-категорійного апарату освітньої політики в струк
турі досліджень феномену сучасної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Валентина Іванівна Бобрицька, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, професор кафедри освітньої політики

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Андрущенко В.П. Освітня політика (огляд порядку денного) / В.П. Андрущенко, В.Л. Савельєв. — К. : МП Леся, 2010. — 368 с.

Бобрицька В.І. Актуальні проблеми освітньої політики як науки і навчальної дисципліни / В. Бобрицька // Вища освіта України. — 2013. — № 3 (50). Додаток 1, Том 1. — Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». — Київ; Ялта. — С. 93–95.

Бобрицька В.І. Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування / В.І. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка і психологія. — 2012. — № 17 (1). — С. 35–40.

Василюк А. Педагогічний лексикон. Англо-польсько-український / А Василюк, М. Танась. // Leksykon pedagogiczny angielsko-polsko-ukrainski=Педагогічний лексикон англо-польсько-український. — Warsz..; K. : NOVUM, 2006. — С. 57.

Вдовенко М. Освітня політика: проблема визначення [Електронний ресурс] / М. Вдовенко. — Режим доступу : http://h.ua/story/323474

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. — К. : Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с.

Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс] // Освіта в Україні: Нормативна база. — К. : Освіта. — Режим доступу : www.mon.gov.ua

Іванюк І. Освітня політика. Навчальний посібник / І. Іванюк. — К. : Таксон, 2006. — 226 с.

Кармазіна М. Політичні поняття і категорії: відтінки, іпостасі, метаморфози logos’у / М. Кармазіна // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К. : Український центр політичного менеджменту, 2010. — Вип. 19. — 482 с. — С. 9.

Кілієвич О. Англо-український глосарій термінів і понять з аналізу державної політики та економіки / О. Кілієвич. — К. : Видавництво Соломії Павличко «Основи», 2003. — 510 с.

Мицкевич Н.И. Эдукология: инварианты характеристики / Н.И. Мицкевич // Адукатор. — 2010. — № 1 (17). — С. 21–27.

Огнев’юк В.О. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / В.О. Огнев’юк // Шлях освіти. — 2009. — № 4 (54). — С. 2–6.

Освітологія: витоки наукового напряму: Монографія / за ред. В.О. Огнев’юка ; авт. кол. : В.О. Огнев’юк, С.О. Сисоєва, Л.Л. Хоружа, І.В. Соколова, О.М. Кузьменко, О.О. Мороз. — К. : ВП «Едельвейс», 2012. — 336 с.

Основи демократії: Підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. А.Ф. Колодія. Третє видання, оновл. і доп. — Л. : Астролябія, 2009. — 832 с.

Рябов С.Г. Політична наука в Україні ХХІ століття: стан та перспективи розвитку / С.Г. Рябов. — К. : Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. — С. 63.

Свиридов О.А. Теория и методология функционирования образовательных систем: диссертация … д-ра экон. наук : 08.00.01 / О.А. Свиридов. — Йошкар-Ола, 2006. — 363 с.

Словник української мови : Академічний тлумачний словник (1970–1980) в 11 томах. — Том 7. — К. : Наукова думка, 1986. — С. 80.

Тестов В. Качество и фундаментальность высшего образования / В.Тестов // Высшее образование в России. — 2008. — № 10. — С. 82–92.

Юридична енциклопедія. Том 4. — К. : Вид-во «Українська енциклопедія» імені М.П. Бажана, 2002. — 718 с.

Wikipedia [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/ %D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Fiske E. Decentralization of Education. Politics and Consensus. Th e World Bank. — Washington, D.C., 1996. — P. 5.

Hoy W., Miskel C. Educational Administration / Th eory, Research and Practice. — McGraw-Hill Inc. — 1996. — P.186.

Webster’s New Universal Unabridged Dictionary. — New York : Barnes & Noble books, 1996. — 2230 p. — P. 1497.

Downloads


Переглядів анотації: 383

Опубліковано

2015-04-16

Як цитувати

Бобрицька, В. І. (2015). ДІАЛЕКТИКА ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ДОСЛІДНИЦЬКОМУ ПОЛІ ПРОБЛЕМ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (22). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/48