ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ — ПІДҐРУНТЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ

Authors

  • Маргарита Валентинівна Козир Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Keywords:

інформаційна компетентність, інформаційний менеджмент, інформаційний простір, інформація, освітній процес, якість освітнього процесу

Abstract

У статті висвітлено особливості поняття «інформаційний менеджмент» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. Зроблено спробу дослідити теоретичні засади процесу управління інформацією в освітній галузі на основі вивчення особливостей поняття «інформація» як сукупності зовнішніх повідомлень, які приймаються, трансформуються або зберігаються у внутрішній системі. Запропоновано обмежити двома значеннями розуміння інформаційного менеджменту: процес управління інформацією, інформаційними потоками, ресурсами; управління за допомогою інформації або управлінська технологія.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Маргарита Валентинівна Козир, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

доцент кафедри теорії та історії педагогіки

Published

2017-10-17

How to Cite

Козир, М. В. (2017). ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ — ПІДҐРУНТЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/106