ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Ключові слова:
граматика, лінгвістичне поняття, мовна особистість, морфологія, синтаксис, складне речення з різними типами зв’язкуАнотація
Автором висвітлено роботу над засвоєнням лінгвістичних понять під час вивчення граматики як один з аспектів формування мовної особистості. Акцентовано увагу на тому, що мовна особистість — поняття багатоаспектне, тому його охарактеризовано крізь призму структурних елементів, що слугують основою для формуванням мовної особистості у процесі вивчення граматики. Обґрунтовано етапи вивчення лінгвістичних понять при проходженні розділу «Граматика». Подано поетапну систему вправ, спрямовану на засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення складних речень з різними типами зв’язку.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-18
Як цитувати
Дика, Н. М. (2017). ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/114
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ