ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Наталія Михайлівна Дика Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Ключові слова:

граматика, лінгвістичне поняття, мовна особистість, морфологія, синтаксис, складне речення з різними типами зв’язку

Анотація

Автором висвітлено роботу над засвоєнням лінгвістичних понять під час вивчення граматики як один з аспектів формування мовної особистості. Акцентовано увагу на тому, що мовна особистість — поняття багатоаспектне, тому його охарактеризовано крізь призму структурних елементів, що слугують основою для формуванням мовної особистості у процесі вивчення граматики. Обґрунтовано етапи вивчення лінгвістичних понять при проходженні розділу «Граматика». Подано поетапну систему вправ, спрямовану на засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення складних речень з різними типами зв’язку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 146

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Дика, Н. М. (2017). ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/114

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ