ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Keywords:
граматика, лінгвістичне поняття, мовна особистість, морфологія, синтаксис, складне речення з різними типами зв’язкуAbstract
Автором висвітлено роботу над засвоєнням лінгвістичних понять під час вивчення граматики як один з аспектів формування мовної особистості. Акцентовано увагу на тому, що мовна особистість — поняття багатоаспектне, тому його охарактеризовано крізь призму структурних елементів, що слугують основою для формуванням мовної особистості у процесі вивчення граматики. Обґрунтовано етапи вивчення лінгвістичних понять при проходженні розділу «Граматика». Подано поетапну систему вправ, спрямовану на засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення складних речень з різними типами зв’язку.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-18
How to Cite
Дика, Н. М. (2017). ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/114
Issue
Section
Theoretical foundations of development of modern pedagogy