ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Authors

  • Наталія Михайлівна Дика Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Keywords:

граматика, лінгвістичне поняття, мовна особистість, морфологія, синтаксис, складне речення з різними типами зв’язку

Abstract

Автором висвітлено роботу над засвоєнням лінгвістичних понять під час вивчення граматики як один з аспектів формування мовної особистості. Акцентовано увагу на тому, що мовна особистість — поняття багатоаспектне, тому його охарактеризовано крізь призму структурних елементів, що слугують основою для формуванням мовної особистості у процесі вивчення граматики. Обґрунтовано етапи вивчення лінгвістичних понять при проходженні розділу «Граматика». Подано поетапну систему вправ, спрямовану на засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення складних речень з різними типами зв’язку.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-18

How to Cite

Дика, Н. М. (2017). ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПОНЯТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/114