ВПЛИВ ГЕНДЕРНОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ АСПЕКТІ

Автор(и)

  • Ольга Володимирівна Мельниченко Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Ключові слова:

гендерна педагогіка, критичне мислення, міждисциплінарний зв’язок

Анотація

У статті проаналізовано вплив гендерного знання та методів гендерної педагогіки на форму-
вання критичного мислення під час вивчення дисциплін у вищій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 119

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Мельниченко, О. В. (2017). ВПЛИВ ГЕНДЕРНОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ АСПЕКТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/121

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ