ВПЛИВ ГЕНДЕРНОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ АСПЕКТІ
Ключові слова:
гендерна педагогіка, критичне мислення, міждисциплінарний зв’язокАнотація
У статті проаналізовано вплив гендерного знання та методів гендерної педагогіки на форму-
вання критичного мислення під час вивчення дисциплін у вищій школі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-18
Як цитувати
Мельниченко, О. В. (2017). ВПЛИВ ГЕНДЕРНОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ АСПЕКТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/121
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ