ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ
Ключові слова:
педагогічна задача, педагогічна ситуація, педагогічне проектування, проблемна ситуація, професійна підготовка педагогаАнотація
У статті розглянуто проблему формування творчого мислення майбутнього вчителя у процесі
розв’язання педагогічних задач. Розкрито варіативність поглядів дослідників щодо визначення
сутності понять «педагогічна задача», «педагогічна ситуація», «педагогічне проектування».
Виокремлено етапи розв’язання педагогічної задачі, котрі передбачають проектування предметного
змісту і форм діяльності учнів; реалізацію визначеного проекту в безпосередній вза-
ємодії з учнями; підсумкову оцінку досягнутих результатів.
Кожен із названих етапів включає як аналітичні, так і конструктивні творчі процеси.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-18
Як цитувати
Акімова, О. В. (2017). ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/123
Номер
Розділ
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ