ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

  • Ольга Вікторівна Акімова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Ключові слова:

педагогічна задача, педагогічна ситуація, педагогічне проектування, проблемна ситуація, професійна підготовка педагога

Анотація

У статті розглянуто проблему формування творчого мислення майбутнього вчителя у процесі
розв’язання педагогічних задач. Розкрито варіативність поглядів дослідників щодо визначення
сутності понять «педагогічна задача», «педагогічна ситуація», «педагогічне проектування».
Виокремлено етапи розв’язання педагогічної задачі, котрі передбачають проектування предметного
змісту і форм діяльності учнів; реалізацію визначеного проекту в безпосередній вза-
ємодії з учнями; підсумкову оцінку досягнутих результатів.
Кожен із названих етапів включає як аналітичні, так і конструктивні творчі процеси.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 145

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Акімова, О. В. (2017). ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/123

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ