ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ
Ключові слова:
інновація, інноваційна діяльність, компетентність, готовність учителя до інноваційної діяльності, методична роботаАнотація
Стаття містить теоретико-методологічні положення щодо осмислення феномену інноваційної діяльності педагога і вивчення різних аспектів розвитку готовності учителя до розуміння та впровадження інноваційного типу фахової діяльності. Подано результати експериментального дослідження щодо готовності вчителів до її виконання.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-17
Як цитувати
Хоружа, Л. Л., & Співакова, І. Б. (2017). ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/101
Номер
Розділ
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ