ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ

Автор(и)

  • Людмила Леонідівна Хоружа Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки
  • Інна Борисівна Співакова Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Ключові слова:

інновація, інноваційна діяльність, компетентність, готовність учителя до інноваційної діяльності, методична робота

Анотація

Стаття містить теоретико-методологічні положення щодо осмислення феномену інноваційної діяльності педагога і вивчення різних аспектів розвитку готовності учителя до розуміння та впровадження інноваційного типу фахової діяльності. Подано результати експериментального дослідження щодо готовності вчителів до її виконання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Людмила Леонідівна Хоружа, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

доктор педагогічних наук, завідувач кафедри

Інна Борисівна Співакова, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

аспірантка

Downloads


Переглядів анотації: 160

Опубліковано

2017-10-17

Як цитувати

Хоружа, Л. Л., & Співакова, І. Б. (2017). ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/101

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ