ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ
Ключові слова:
інновація, інноваційна діяльність, компетентність, готовність учителя до інноваційної діяльності, методична роботаАнотація
Стаття містить теоретико-методологічні положення щодо осмислення феномену інноваційної діяльності педагога і вивчення різних аспектів розвитку готовності учителя до розуміння та впровадження інноваційного типу фахової діяльності. Подано результати експериментального дослідження щодо готовності вчителів до її виконання.Завантаження
Опубліковано
2017-10-17
Як цитувати
Хоружа, Л. Л., & Співакова, І. Б. (2017). ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/101
Номер
Розділ
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ