ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ

Authors

  • Людмила Леонідівна Хоружа Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки
  • Інна Борисівна Співакова Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Keywords:

інновація, інноваційна діяльність, компетентність, готовність учителя до інноваційної діяльності, методична робота

Abstract

Стаття містить теоретико-методологічні положення щодо осмислення феномену інноваційної діяльності педагога і вивчення різних аспектів розвитку готовності учителя до розуміння та впровадження інноваційного типу фахової діяльності. Подано результати експериментального дослідження щодо готовності вчителів до її виконання.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Людмила Леонідівна Хоружа, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

доктор педагогічних наук, завідувач кафедри

Інна Борисівна Співакова, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

аспірантка

Published

2017-10-17

How to Cite

Хоружа, Л. Л., & Співакова, І. Б. (2017). ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/101