ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ
Keywords:
інновація, інноваційна діяльність, компетентність, готовність учителя до інноваційної діяльності, методична роботаAbstract
Стаття містить теоретико-методологічні положення щодо осмислення феномену інноваційної діяльності педагога і вивчення різних аспектів розвитку готовності учителя до розуміння та впровадження інноваційного типу фахової діяльності. Подано результати експериментального дослідження щодо готовності вчителів до її виконання.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-17
How to Cite
Хоружа, Л. Л., & Співакова, І. Б. (2017). ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/101
Issue
Section
Applied aspects of vocational and pedagogical education