ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ
Ключові слова:
адаптація, адаптованість, адаптація першокурсників, дезадаптованість, мотиви навчання, студенти, фахове навчанняАнотація
У роботі висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Наголошено на полідетермінованості процесу пристосування студентів першого курсу до нового соціального статусу студента та впливі рівня адаптованості на успішність фахового навчання і професійного становлення особистості. Проаналізовано результати констатувального дослідження впливу мотивів вступу та фахового навчання першокурсників на рівень їх адаптованості й дезадаптованості. Розкрито зміст рефлексії студентами першого курсу труднощів їх пристосування до навчання у вищій школі.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-18
Як цитувати
Столярчук, О. А. (2017). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/111
Номер
Розділ
Загальна психологія