ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ

Автор(и)

  • Олеся Анатоліївна Столярчук Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Ключові слова:

адаптація, адаптованість, адаптація першокурсників, дезадаптованість, мотиви навчання, студенти, фахове навчання

Анотація

У роботі висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Наголошено на полідетермінованості процесу пристосування студентів першого курсу до нового соціального статусу студента та впливі рівня адаптованості на успішність фахового навчання і професійного становлення особистості. Проаналізовано результати констатувального дослідження впливу мотивів вступу та фахового навчання першокурсників на рівень їх адаптованості й дезадаптованості. Розкрито зміст рефлексії студентами першого курсу труднощів їх пристосування до навчання у вищій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олеся Анатоліївна Столярчук, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Downloads


Переглядів анотації: 140

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Столярчук, О. А. (2017). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/111