ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ

Authors

  • Олеся Анатоліївна Столярчук Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Keywords:

адаптація, адаптованість, адаптація першокурсників, дезадаптованість, мотиви навчання, студенти, фахове навчання

Abstract

У роботі висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Наголошено на полідетермінованості процесу пристосування студентів першого курсу до нового соціального статусу студента та впливі рівня адаптованості на успішність фахового навчання і професійного становлення особистості. Проаналізовано результати констатувального дослідження впливу мотивів вступу та фахового навчання першокурсників на рівень їх адаптованості й дезадаптованості. Розкрито зміст рефлексії студентами першого курсу труднощів їх пристосування до навчання у вищій школі.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Олеся Анатоліївна Столярчук, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Published

2017-10-18

How to Cite

Столярчук, О. А. (2017). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/111