ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Анна Михайлівна Добровольська Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Ключові слова:

адаптація, адаптивна модель, інновації, ІТ-компетентність, модель, підхід, посібники

Анотація

У статті схарактеризовано адаптивну модель навчання, розроблену для майбутніх лікарів
і провізорів з дисциплін природничо-наукової підготовки (ДПНП) з метою формування у них інфор-
маційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності).
Зазначено типи інновацій, які застосовуються в процесі формування ІТ-компетентності май-
бутніх фахівців під час навчання ДПНП з використанням розробленої адаптивної моделі.
Закцентовано увагу на інноваційних підходах до процесу навчання ДПНП майбутніх лікарів і про-
візорів під час реалізації розробленої адаптивної моделі.
У ході дослідження автор дійшла висновку про те, що розроблена і запроваджена адаптивна
модель сприяє єдності змістовно-цільового, процесуального, методично-технологічного і практично-
результативного аспектів змісту процесу навчання ДПНП.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 138

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Добровольська, А. М. (2017). ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/124

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ