ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ
Ключові слова:
адаптація, адаптивна модель, інновації, ІТ-компетентність, модель, підхід, посібникиАнотація
У статті схарактеризовано адаптивну модель навчання, розроблену для майбутніх лікарів
і провізорів з дисциплін природничо-наукової підготовки (ДПНП) з метою формування у них інфор-
маційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності).
Зазначено типи інновацій, які застосовуються в процесі формування ІТ-компетентності май-
бутніх фахівців під час навчання ДПНП з використанням розробленої адаптивної моделі.
Закцентовано увагу на інноваційних підходах до процесу навчання ДПНП майбутніх лікарів і про-
візорів під час реалізації розробленої адаптивної моделі.
У ході дослідження автор дійшла висновку про те, що розроблена і запроваджена адаптивна
модель сприяє єдності змістовно-цільового, процесуального, методично-технологічного і практично-
результативного аспектів змісту процесу навчання ДПНП.