ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ

Authors

  • Анна Михайлівна Добровольська Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Keywords:

адаптація, адаптивна модель, інновації, ІТ-компетентність, модель, підхід, посібники

Abstract

У статті схарактеризовано адаптивну модель навчання, розроблену для майбутніх лікарів
і провізорів з дисциплін природничо-наукової підготовки (ДПНП) з метою формування у них інфор-
маційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності).
Зазначено типи інновацій, які застосовуються в процесі формування ІТ-компетентності май-
бутніх фахівців під час навчання ДПНП з використанням розробленої адаптивної моделі.
Закцентовано увагу на інноваційних підходах до процесу навчання ДПНП майбутніх лікарів і про-
візорів під час реалізації розробленої адаптивної моделі.
У ході дослідження автор дійшла висновку про те, що розроблена і запроваджена адаптивна
модель сприяє єдності змістовно-цільового, процесуального, методично-технологічного і практично-
результативного аспектів змісту процесу навчання ДПНП.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-18

How to Cite

Добровольська, А. М. (2017). ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (26). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/124