ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ

Authors

  • Маргарита Валентинівна Козир Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

інтеграція, інформаційна компетентність, інформаційна педагогіка, інформація, освітній процес, теорія поколінь

Abstract

У статті висвітлено особливості поняття «інформаційна педагогіка», визначено інноваційні
завдання формування педагогіки нового типу, окреслено шляхи їх розв’язання як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. У процесі дослідження зроблено спробу проаналізувати теорію поколінь, розроблену Вільямом Штраусом і Нілом Хоувом, і запропоновано вектори її інтеграції в освітній процес.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-22

How to Cite

Козир, М. В. (2017). ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/142