МЕДІА-ГРАМОТНІСТЬ ЯК НАВИЧКА ХХІ СТ.

Автор(и)

  • Л. В. Петрик Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

медіа-грамотність, медіа-засоби, модель SAMR, навички ХХІ ст., нові медіа-навички

Анотація

У статті розглядаються навички ХХІ ст., які необхідні особистості для успішного навчання та
професійної діяльності в епоху інформатизації суспільства, зокрема медіа-грамотність як одна з ключових. Наведено приклади нових медіа-навичок, формування яких є концептуальним в освітньому процесі сучасності. У роботі також розглянуто модель SAMR і висвітлено рівні складності застосування медіа-засобів у процесі організації навчальної діяльності, зокрема у навчанні іноземних мов.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 127

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Петрик, Л. В. (2017). МЕДІА-ГРАМОТНІСТЬ ЯК НАВИЧКА ХХІ СТ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/155