МЕДІА-ГРАМОТНІСТЬ ЯК НАВИЧКА ХХІ СТ.
Ключові слова:
медіа-грамотність, медіа-засоби, модель SAMR, навички ХХІ ст., нові медіа-навичкиАнотація
У статті розглядаються навички ХХІ ст., які необхідні особистості для успішного навчання та
професійної діяльності в епоху інформатизації суспільства, зокрема медіа-грамотність як одна з ключових. Наведено приклади нових медіа-навичок, формування яких є концептуальним в освітньому процесі сучасності. У роботі також розглянуто модель SAMR і висвітлено рівні складності застосування медіа-засобів у процесі організації навчальної діяльності, зокрема у навчанні іноземних мов.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-22
Як цитувати
Петрик, Л. В. (2017). МЕДІА-ГРАМОТНІСТЬ ЯК НАВИЧКА ХХІ СТ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/155
Номер
Розділ
НАУКОВІ РОЗВІДКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ