ФОРМУВАННЯ МОВНИХ ПОНЯТЬ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (10–11 КЛАСИ)

Автор(и)

  • Н. М. Дика Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

морфологія, навички ХХІ століття, граматична система української мови, іменні частини мови, службові частини мови, мовне поняття, граматична категорія

Анотація

У статті обґрунтовано проблему формування мовних понять учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано різні концепції і підходи щодо тлумачення мовних понять, зосереджено увагу на провідній необхідності у підготовці грамотної людини з належним рівнем лінгвістичної компетентності, заснованої на системі знань про мову. Подано систему вправ, спрямовану на формування мовних понять в учнів старших класів у процесі систематизації та узагальнення знань з морфології.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Войшвилло Е.К. Понятие как форма мышления: логико-гносеологический анализ / Е.К. Войшвилло. — М. : Изд-во МГУ, 1989. — 239 с.

Дика Н.М. Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення / Н.М. Дика // Педагогічний процес: теорія і практика. — 2015. — № 5–6

(50–51). — С. 37–42.

Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского язика : учеб. пособ. для студ. пед. ин-тов / Михаил Ростиславович Львов. — М. : Просвещение, 1988. — 240 с.

Мацько Л.І. Українська мова в освітньому просторі : навч. посіб. для студ. філол. освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» / Л.І. Мацько. — К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. — 607 с.

Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / кол. авт. за ред.: М.І. Пентилюк: М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман та ін. — К. : Ленвіт, 2004. — 400 с.

Омельчук С.А. Навчання морфології української мови на засадах дослідницького підходу: теорія і практика : [монографія] / С.А. Омельчук. — К. : Генеза, 2014. — 368 с.

Downloads


Переглядів анотації: 169

Опубліковано

2018-02-04

Як цитувати

Дика, Н. М. (2018). ФОРМУВАННЯ МОВНИХ ПОНЯТЬ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (10–11 КЛАСИ). Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (28). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/187

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ